Yenge Sex Hikayeleri

Abim ve üvey babayla grup seks yaptım

Merhaba ben 32 yaşındayım evliyim ve bir çocuğum var. Evlenmeden önce bir üvey babam vardı ve abimle birlikte üvey babamın da dahil olduğu bir anımı anlatmak istiyorum. 20 yaşındaydım o zamanlar ve anne baba ayrıldı benim , bir başka adamla evlendi. Adam da yakışıklıydı iri yapılı falandı böyle okumuş aynı zamanda tahsili saplamdı. O an anladım zaten bu adamla kesin annem babamı aldattı zmanında.Neyse  annemin bir de o zamanlar benden 5 yaş büyük olan bir oğlu vardı bizle kalıyordu o da. Annem ve üvey babam seks yapmayı seven ve hakkıyla yapan çiftti.Ben onların bazen kapılarını dinlerdim o inleme sesleriyle orgazm olurdum.Üvey babamın beni siktiğini hayal ederek tabi. Neyse geçen işten erken çıktım eve geldim ki normalde sadece annem olması gerekirken üvey kardeşim de oradaydı içeriden gelen seslere baktım ki annemle üvey kardeşim sevişiyor. Annem bir orospu gibiydi o an kıvrandı zevkten sonra domaldı ve götten yemeye başladı hem babam hem…

22 Santimi Acımadan Kökledim

ben 20 yasında yakışıklı bir delikanlıyım oldukça da azgın birisiyimdir.bu azgınlığımı teyzemı sıkerek anca durdurabiliyorum. Teyzem 34 yasında tas gıbı memelerı kalcaları hele o kalçaları beni delirtiyor buyuk götü ne giyerse  giysin hemen belli oluyor ne zaman dısarıya beraber cıksak butun erkekler onun gotune dıkız atıyor bende o gotu sıkmek ıcın can atıyorum bır gun teyzemlerde kaldıgım sırada teyzemın banyo yaptıgını gordum tabı hemen dıkızlemeye basladım teyzem vıbratoru amına sokup cıkarıyorduteyzem bu arada bekardır tabı azgınlıgını sız tahmın edın banyodan cıktıgında hemen ben yur numarası yapıp onun yattıgı odaya yattım teyzem ıcerı gırmıstı tabı cırılcıplak benım o odada olacagımı bılmıyordu benı gorunce ırkıldı uyudugumu anlayınca hıc bozulmadan gıyınmeye basladı gıyınırken benım kalkık olan 22 yarragıma bakıyorduyanıma gelıp bıraz sıkımı sıvazladı uyanacagımdan korkup elını cektı tabı ben kudurdum tam bosalacakken elını cektı uzerıne kılot sutyen gıyıp yanıma yattı benı uyandırmaya kıyamadı bıraz yattık tan sonra tekrar bana donup bırkac kez durttu…

Bar maceram

Geçen akşam eşimi istanbul dısına göndermeyi fırsat bilip dışarı çıktım taksimdeki gaybarları merak ettim içimde fıstık yesili g strin ama üzerim normal adını sölemek istemediğim bi gay bara gittim gecenin ilerleyen saatlerinde baya kalabalık olmustu ama kendime göre birini bulamıyodum döndüm durdum ortalıklarda ama hep kırolar vardı Bide türkmenistanlı bir sürü genc vardı hepsi bi gece yatarız ama 100 dolar alırım falan diyodu hem beni sikcekler hemde para istiyolar bu iş zevk işi paralı ne demek ameleler neyse ben uvalete gittim sadece 1 kişi vardı içerde pisuvara işerken ben pantoonumu biraz indirerek yaptımki içimde g stringi görsün ve kalçalarımın dayanılmalığına kapılsın diye işim bitmişti ama görmediği için oyalandım biraz bi anda fark etti ve hemen yan pisuvara gelip kalçamı sıktı yakışıklım çok tahrik olmustum uzun ve damarlı penisi vardı boş olan tuvalet bölümüne geç ben geliyorum dedi ok dedim gidip bekledim….Geldi hemen açtı sikini eğil dedi verdi ağzıma yaklasık 10…

Navigate